Stowarzyszenie AMAZONKI : Warszawa 02-781, ul. Roentgena 5
Nr. Konta: PKO BP V/O. W -wa 83102010550000940200166280

2007-10-10

PINK RIBBON


Samsung wspiera Wielką Kampanię Życia Avon Kontra Rak Piersi w Marszu Różowej Wstążki

 

Marsz Różowej Wstążki rozpoczyna październik jako miesiąc profilaktyki w walce z rakiem piersi. Organizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia przez Stowarzyszenie Amazonek i wspierany wspólnie przez firmy Avon i Samsung wyruszy 29 września ulicą Nowy Świat w Warszawie o godz. 12.00.

 j600_rozowy.jpg

Z okazji miesiąca Różowej Wstążki Samsung wprowadza na rynek specjalną edycję najnowszego telefonu J600 w kolorze różowym. Limitowana seria, której twarzą i ambasadorką została Ilona Felicjańska zawierać będzie wyjątkowy, związany z akcją ‘Wielka Kampania Życia’, content (różowe tapety, specjalnie wybrane dzwonki z muzyką, zdjęcia instruktażowe jak poprawnie wykonywać badanie piersi). Jej niecodzienny charakter podkreśli również biżuteryjna zawieszka z różową wstążką.

Telefon dostępny będzie w sprzedaży od początku października w ograniczonej liczbie – 500 sztuk. Każdej z nich towarzyszyć będzie pakiet materiałów informujących na temat profilaktyki w walce z rakiem.

 

Pierwszy wyjątkowy, różowy i przez to niezwykle kobiecy J600 wygrać będzie można w konkursie organizowanym w ramach Marszu Różowej Wstążki, w sobotę na placu przy pomniku Mikołaja Kopernika w Warszawie.

 

Więcej informacji udziela:

Monika Żuk, PR Specialist, Samsung Electronics, tel. 607 45 12

Bartosz Herman, Marketing Manager, Samsung Electronics, tel. 607 44 98